آراد کوچولوآراد کوچولو، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره

برای پسرم آراد

وعده دیدار

1393/3/13 23:04
نویسنده : مامان
389 بازدید
اشتراک گذاری

جان مادر امشب آخرین شبیه که تو دل مامانی فردا قراره طبق قرارمون بریم بیمارستان وچشممون به جمال روی ماهت روشن بشه.

حسهای زیادی رو با هم دارم 

حس اظطراب ونگرانی

شوق وذوق اومدنت

ترس از یه زندگی جدید که از این به بعد تجربه میکنم

برای بار دوم قراره قلبم خارج از جسمم بتپه 

الهی مادرفدای جفتتون بشه هم تو وهم خواهرت 

خدایا به خاطر آفریدن این دو مخلوق زیبا تو را شاکرم

خدابا به من توان ولیاقت بده تا دوباره مادری کنم مادر بهتری باشم 

پسرم آرادم : امشب برای آخرین بار تکونهاتو توی وجودم احساس میکنم تکونهایی که تو این 9 ماه هرلحظه بیشتر شد 

برای آخرین بار روی شکمم دست میکشم و تو با یه تکونی که به خودن میدی به من میگی مادر من اینجام.....همینجا توی وجودت.......همینجا پاره تنت شدم ......همینجا قلبم شروع به تپیدن کرد......همیجا بزرگ شدم ......همینجا .......

خدایا یه حس دیگه هم دارم شاید این آخرین باره که من بارداری رو تجربه میکنم

میخوام این حس زیبا تا ابد با من بمونه

میخوام فقط خاطرات قشنگ بارداری با من بمونه 

میخوام همه سختیهاشو فراموش کنم البته همینطور هم خواهد بود چون شیرینی دیدار همه درد ورنج و سختی رو به فراموشی میسپاره.

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

الناز
15 خرداد 93 20:49
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! --
مامان هانا و آریا
16 خرداد 93 0:17
دوست خوب امیدوارم نی نی نازت به سلامتی اومده باشه تو بغلت...